2013/04/14

5. ASTEA: Monotonia eta asteburu ikusezina

Kaixo irakurle!

Dagoeneko hilabetea ere egin dut irlanda hegoaldeko hiri  honetan. Egunak ez dira hasierako asteetan bezain hain azkar igarotzen, baina oharkabean asteak aurrera doaz, ezin uka daitekeen ebidentzia da hori. Gauza asko egin nahi eta denak egin ezingo ditudan susmoa daukat, baina tira, esperientzia topera bizitzen saiatuko naiz, dudarik gabe.

Aitortu beharra daukat aste honetako sarrera idaztea kostatu zaidala. Batetik, zuei kontatzeko gauza interesgarririk egin ez dudalako eta, bestetik, asteburu hau gaixo pasatzen ari naizelako. Baina beno, esfortzu txiki bat egin eta irakurketa ahalik eta atseginena izan dadin saiatuko naiz.



Ohikoa denez, astea, bulegoko zeregin, etxeko lan eta korrika saiotxoak egiten pasa dut, orokorrean. Hasteko, nire lanari buruz esan behar dut gauza intesgarriagoak egiten hasi naizela eta lantokian gero eta erosoago sentitzen hasia naizela. Hankak azkar eragitean oinarritzen den kirolari dagokionez (bai, korrika egiteari buruz ari naiz), lasterketa ondorengo errekuperazio astea izan behar zukeenak, gorputza gogor astintzeko astea izan da. Hiru saio egin arren "kaña" pixkat eman diot nire gorputzari, nire buruak hala eskatuta. Ondorioak ere pairatu ditut, aste guztian hankak gogortuta izan baititut baina esaera zaharrak dioen moduan: "Gustuko tokian aldaparik ez!".

Aste honetan, aldiz, harrituko zareten arren, lehenago egin ez dudan eta irlandan hain ohikoa dena egin dut, pinta batzuk edatera irten. Aste barruan esan nahi dut, asteburu bat edo beste aprobetxatu dut eta horretarako, ez larritu! Egia esan, etxeko zereginek eta abarrek denbora dexente kentzen didate eta hiriaren erdigunera joatea, sarritan, nekeza egiten da.

Osteguna eta ostirala, bi egunak aprobetxatu genituen trago batzuk hartzeko, lasai antzean, beti ere. Hemen nagoenetik eta garagardo gehiegi dastatu ez ditudan arren, "Smithwick´s" izenekoarekin geratzen naiz. Arm Brog pub-eko zerbitzariaren esanetan ESMIRIC´S da ahoskera egokia. Aitzakiarekin, eta nire ahoskera hobetzeko lanetan, garagardo hau gehiagotan eskatu beharko dut ezta?



Larunbatean, eguraldi petrala izan genuen eta ezer bisitatzeko aukerarik ez nuen izan. Hortaz, atseden hartzeko aprobetxatu nuen, noizean behin ondo etortzen da eta. Gau partean, "Irish party" on batez gozatzea zen nire helburua, baina goiko jaun goren batek ni ez irtetzeko ahalegina egin zuen. Ondoezik sentitzen hasi nintzen eta etxera bueltatu ostean, gau nahiko txarra pasa dudala aitortu beharra daukat. Baina zuek ez kezkatze aldera, esan beharra daukat, gaur, igandea, hobeto sentitzen naizela.

Igandea, Elgoibarko Udal Musika Bandaren doinuekin hasi dut, atzoko eta gau parteko tristurak leuntzeko balio izan didana. Gehienok jakingo duzuen bezala, Elgoibarko Udal Musika Bandako partaidea naiz eta hilero kontzertu bat eskeintzen dugu, aste bat beranduago, Arrate Irratiak erretransmititzen duena. Horrela bada, nire adiskideek lehengo astean emandako kontzertua entzuteko aukera izan dut eta inbidia askorekin, oso ona izan zela aitortu beharra daukat, aupa zuek! Era berean, ezin aipatu gabe utzi Mauxitxa Txarangako partaidea naizela eta honen falta ere asko sumatzen dudala.

Musikari bezala, bandako eta txarangako partaide nintzela ezagutzen ez zenutenontzat, hona hemen hainbat bideo insteresgarri:




Musikaren hildoan, esan beharra daukat tronpeta bat ekarri dudala honaino. Askotan ez bada ere, tartetxo bat hartu eta melodia ugariz alaitzen (edo haserretzen) ditut nire auzokoak. Ez dakit nola aguantatuko nukeen hiru hilabete tronpeta bat esku artean eduki gabe eta, egia esan, oso lasaigarria da.

Pocket tronpeta


Igandeko ekintzekin jarraituz, txirrindularitza pixka bat ikusteko aukera izan dut. Gaurkoan, "Amstel Gold Race" izeneko ardenetako klasika ospetsua ospatu da. Emozio ugari eta azkenean Roman Kreuziger txekiarrak eraman du garaipena.



Kirol gutxi ez eta eguna bukatzeko Zaragoza-Bartzelona ikusten aritu naiz. Garaipen ona eta Ligako titutlua gero eta gertuago. FORÇA BARÇA!



Ikusten duzuenez gauza interesgarririk ez dut egin, baina gaixo gaudenean gauza gehiagorik egitea ez da xamurra. Ea biharko eguna errekuperatuta hasten dudan eta lan astea azkar pasatzen den, hurrengo bi asteetan bisitak izango ditut eta. Baina horren berri aurrerago izango duzue, lagunok.

Espero dut nire aste honetako kontakizunek logalerik ez ematea eta hurrengo astean berriz irakurtzeko prest izango zaretelakoan, jaso ezazue agur bero bat.

ONDO IZAN!!!




No hay comentarios: