2013/04/07

4. ASTEA: Ikusteko eta egiteko ugari

Kaixo irakurle!

Ohartu gabe beste aste bat pasatu da eta hemen nauzue berriz ere iganderokoarekin. Laugarren astea iada, hau da, nire egonaldiaren heren bat. Denbora azkar dijoala sumatzen dut, ez dakit nahi baino azkarrago, baina badoa aurrera eta ez da geldituko, ez horixe.

Aurreko asteko sarreran aurreratu nizuen bezala, astelehenean, "Ring of Kerry" bisitatzen izan ginen. Berau, Kerryko konterrian kokatzen den ibilbide turistikoa da, errepidez 170 km. inguru dituena, hain zuzen ere. Killarney herrian hasi eta Kenmare, Sneem, Waterville, Cahersiveen eta Killorglin herriak lotzen ditu, berriz haserako puntura iritsi arte. Cork konterria baino inguru menditsuagoa da eta bertan aurkitzen dira Irlandako mendirik garaienetakoak.



Astelehena, hotza, haizetsua eta lainotua esnatu zen. Geuk, ibilbidea autobus batean egin genuen eta Corketik irten ostean, ordu eta erdiren bueltan lehenengo geltokian ginen. Tour guztia azalduko banu, zuotako asko aspertu egingo zinakete, beraz, laburpen txiki bat egingo dut. Geltoki guztiak merezi duten arren, kostaldea ikusten den lekuetan geratzea oso ikusgarria da. Eguraldia lagun ez genuen arren, ikusmira ikaragarriak zeuden hainbat lekutan, denbora gehiagorekin bisitatzekoak, egia esan.

Ibilbidearen puntu esanguratsanuenetako argazki eta bideo batzuk ikusteko garaia, ezta?

Lough Lane (Killarney)

Killarney

Kostaldea

Lagun kuriosoak gure zain

Iveragh penintsula atzean

Watervilleko hondartzan

Waterville

Charlie Chaplin handiaren udaleku zen Waterville

Kostalde ikusgarria

Laguntxoak egiten

Torc Waterfall

Arratsalde partean iritsi, afaldu eta 4 eguneko lan astea neukan aurretik.

Etxeko zereginei eta laneko gorabeherei buruz ez dut denbora handirik galduko, ez baitago ezer garrantzitsurik esan beharrik, ez aste honetan behintzat!

Astea aurrera zihoan heinean, hemengo eguraldia ere hobetzen hasi zen. Egun egunzkitsuak eta tenperatura leunagoak pairatzeko garaia ere iritsi dela ematen du. Horrela, astezkeneko eguraldi ederra aprobetxatuz, orain arte zapaldu gabeko eremu batzuei argazkiak ateratzera irten nintzen. Hona hemen emaitza:

Lee River

County Hall

Lee River

Lee River

Lee River

Konturatu orduko asteburua ere gainean geneukan. Asteburu bat ezer bisitatu edo ikusi gabe oso zaila egiten zaidanez, hemengo lagun baten konpainian Blarney izeneko herritxora joan ginen. Blarney, Corketik 8 km.-ra dagoen herri txiki, baina, famatua da. Honen sona bertan dagoen gazteluarengatik sortua da. Gaztelu honen berezitasuna bertako goi partean daukan harria da, "Blarney stone" izenekoa. Kondairak edo bertako tradizioak dioenez, harri honi musu ematen badiozu, zure hitz jariotasuna edo "elokuentzia" nabarmen handitzen da. Gu ez ginen gutxiago izan eta harri honi musu ematera animatu ginen. Horretarako, etzan, ahoz gora jarri eta harrira gerturatu behar zara, musu emanez. Orain ikusi beharko da nire hitz jarioa hobetu al den, geizki ez zait etorriko behintzat!



Bestalde, gazteluaren inguruak oso politak dira, zelaiz eta basoz inguratua baitago. Laku bat ere badu, baina ez genuen ikusteko aukerarik izan. Ez naiz harritzen hego Irlandan bisitatzen den lekurik garrantzitsuenetakoa izatea, kondairetatik aparte, bere fama irabazia du eta, bai horixe!

Blarney Castle

Blarney Castle

Gaztelu barruko kobak

Modelo lanetan

Inguruko etxea

Ur jauzi txikia

Dolmenak

Blarneyko basoan

Urjauziarekin

Kobak

Pare bat orduko bisitaren ostean, bueltarako bidea hartu genuen eta bazkaltzeko, etxean ginen. Arratsaldea, deskantsatzen eta ondo hidratatzen pasa nuen. Nire Barça maitearen partida ikusi ostean, oherako bidea hartu nuen.

Atsedena, hidratazioa.... batzuk jakingo duzue, beste batzuk sumatu eta gainontzekoak orain izango duzue berri. Adierazle hauen arrazoia, gaur igandea, lasterketa baten parte hartu dudanarenak dira. Goizeko 11tan hasita, "UCC Carmel Lynch Memorial 10k Road Race" izeneko lasterketa ospatu da Corkeko Lee ibaiaren inguruetan. Beraz, goiztiar jeiki, ondo gosaldu eta hara abiatu naiz atzoko konpainia berberarekin (hau irakurtzen baduzu, eskerrik asko Magda!). Izen emateko lekura iritsi garenean, Euskal Herriko lasterketekin ezberdintasun batzuk badituztela ageria geratu da. Bertan, gosaltzeko hainbat gauza zeuden, denon eskura, noski.



Lasterketako ordua gerturatzen zihoan heinean, nerbioak haunditzen hasi dira. Disfrutatzera nihoan, entrenamendu gogor eta espezifikorik gabe, presiorik gabe, baina dortsal bat gainean eramateak beti sortzen du sentipen hori, edo niri behintzat bai. Hortaz, gozatzera irten naizen arren, barruan dudan guztia ematen saiatu naiz. Irteera guneak, aldiz, ez zuen zerikusirik haserako zerbitzu onarekin. Irteera arku edo marrarik ez eta puntualtasun suitzarraren ezaguerarik ez, ia 15 minutu beranduago hasi baikara. Hasiera ere oso komikoa izan da, irteeraren goikaldera bidali gaituzte eta trafikoa moztu ostean 30m aurrerago zeudenak lasterketa hasi dute nire edo gure harridurarako. Ezusteak ezuste, asko gozatu dut lasterketa. Ibilbide eramangarria eta nahiko laua. Azken 4 kilometroetan, kontrako ikaragarrizko haizea egokitu zaigun arren, lasterketa txukuna egitea lortu dut. Zer espero nuen ba Irlandan egonda? Sentsazio onak eta denbora ere ona egin dut, uste baino hobea bai behintzat.

Lasterketarako prest
Kontzentratuta deskoordinazioan

Azken metroetan
9.52 minutuan ageri naiz, haizeari kontra eginez, azkenengo metroetan

Pozik lasterketa amaieran
Beteranoekin lasterketa komentatzen
Azken orduan aurkitutako argazki batzuk:




Ostean ere, beste sorpresa bat hartu dugu. Lasterkarientzako  Buffet moduko bat zuten prestatuta, mota askotako janari eta edariekin. Gaztelaniaz esaten den bezala "me he puesto las botas"! Bapo janda, etxerako bidea hartu, luzaketa batzuk egin eta atseden hartzeko ordua heldu da.

Eskuak ondo beteta

Momentuz, hau da igandeak eman duena. Beranduago, eta gaur motibo gehiagorekin, "Turkiar bainua" eta jacuzziaren txanda helduko da.

Besterik gabe, nire bizipen eta kontaerak gustoko dituzuelakoan, hurrengo astera arte agurtzen naiz.

ONDO SEGI!!!






No hay comentarios: